الاثنين، 10 أكتوبر 2011

فارس الأوهام

فارس الأحلام مين مش اللى هيخدك على الحصان دا اللى هيخليك تنسى الأحلام وتقولى على الحب دا أوهام وساعتها تقولى ياريت اللى جرى ماكان وياريتنى ارجع تانى زى زمان من غير فارس الأحلام وأعيش وأنا عارفة ان كلام عليه دا أوهام
هتقولى ازاى دا فى خيالى فارس همام هقولك مع عشان فى خيالك يبقى يا سلام
بس شوفى اللى زيك من البنات واللى كانت تحلم بالإنسان اللى هيعيشها عيشة تمام
ويعوضها على الآلالم وتنسى معاه كل الأنام
آه شوفتيهم ولسة نفسك تحلمى ماشى احلمى ما صحيح من حقك تحلمى بس استنى لما تلاقيه ابقى اسأليه هو أنت هتكون زى مابيقولوا سراب ولاهتكون حقيقى فارس الأحلام
و من غير ماتسالى استنى عليه لحد مايشوفك وقعت فيه هيبان بجد هو إيه
آه صحيح هتقولى ما كتير لاقوه هقولك طب كدة شاوريلى عليه أنا مش شايفة غير الإناث اللى بتقول بلاش يا بنات حلم الفرسان
أوعى تفتكرى كلامى معاكى دا تعقيد أو بقولك ان الأحلام صعبة التحقيق أنا بس بفهمك ان الحياة فيها الخيول من غير فرسان.
وان لاقيت فارس الأحلام فى تلك الأيام اعرفى انه فارس الأوهام لابجد بكلمك أنا بس نفسى أعرفك ان الشباب بيحبوا بس يضحكوا ووقت الجد بيهربوا
وان فى يوم مسكت فيه هتلاقيه بسرعة يقول على فكرة مش أنا اللى نفسك فيه انتى أحسن من كدة أنت عايزة أحسن منى ليكى حد يكون حنون وطيب ويملى الدنيا عليكى ولسة نفسك تحلمى ماشى احلمى ولما تلاقيه ابقى افتكرى كلامى ليكى و سلميلى عليه 

0 التعليقات:

إرسال تعليق

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More

 
Design by - mohamed ibrahem