الخميس، 10 نوفمبر 2011

أنا كنت عارفة

أنا كنت عارفة إنك مجرد حلم هيعدى وينتهى
شفت النهاية قبل الحكاية ما تبتدى

أنا كنت عارفة

بس من حقى أعيش حلمى وأتمنى يصبح حقيقة
حتى لو عارفة إنه كدبة هتنتهى قبل الحكاية ما تبتدى

أنا كنت عارفة

كنت عارفة إنه كدبة وصدقتها
إنه لحظة هتمر أيوة عارفة وعشتها
كنت بخدع نفسى وأتحمل

أكدب على نفسى وأقول أكمل

بس أكمل إيه.... ما لحلم انتهى.... وصحيت من الكدبة إلى صدقتها
ووهم عمرى إلى عشته بكل كيانى وهزنى.... غير مشاعرى غير زمانى لما حسيته وحسنى

حلم عدى والسنين فاتت كتير... بس فى خيالى لسه حلم كدبة حلوة وصدقتها

كذبتى اللى اتمنيت أعيش فيها مصحاش منها

حلم عمرى اللى تاه حلم أيامى إلى فاتت وسنينى إلى مرت

أيوة كنت عارفة إنى بحلم... كنت عارفة إنه كذبة بس حلوة وصدقتها ورغم السنين إلى عدت لسه ذكرى وفى خيالى حفرتها وفى قلبى كذبة حلوة وصدقتها

أيوة أنا كنت عارفة

0 التعليقات:

إرسال تعليق

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More

 
Design by - mohamed ibrahem